سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: برای اولین بار عمل باز جراحی قلب به زودی در ایلام انجام می شود.
کد خبر: ۷۷۱۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان اظهار داشت: برای تسهیل در خدمات رسانی به بیماران ایلامی تا پایان سال اولین عمل باز جراحی قلب انجام و بخش آنزیوگرافی نیز که از دو ماه گذشته راه اندازی شده و طی پنج ماه آینده اولین آنژیوگرافی در بیمارستان شهید مصطفی خمینی انجام می شود.

وی تصریح کرد:با رایزنی های انجام گرفته و عدم وجود دستگاه پرتودرمانی بخش دولتی در استان، دستور جانمایی این دستگاه صورت گرفته و در صدد جذب آن برای خدمت به بیماران جامعه هدف آن هستیم.

کریمیان در ادامه همچنین به رایزنی های دانشگاه علوم پزشکی با مسئولان وزارت بهداشت در راستای اعطای دستگاه پرتودرمانی به استان اشاره کرد و گفت: ثبت آمارهای اشتباه بیماران نیازمند پرتو درمانی و پایین بودن تعداد آنها طبق این آمار، سبب عدم وجود دستگاه پرتو درمانی در استان شده که در این راستا هم اکنون در حال تصحیح آمار و رایزنی برای استقرار این دستگاه درمانی در ایلام هستیم.

وی تصریح کرد: همچنین در این راستا با یکی از بانک های استان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و مشارکت در امور خیریه رایزنی‌هایی داشته ایم که به زودی با اهدای یک دستگاه سنگ شکن به دانشگاه علوم پزشکی، این دستگاه در مرکز استان در راستای خدمت به مردم استقرار خواهد یافت./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار