مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام:
مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام خواستار همکاری دستگاههای اجرایی استان برای حضور پرشور در نمایشگاه توانمندی روستایی ایلام در مرکز شد.
کد خبر: ۷۷۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ سید حسینعلی موسوی اظهار داشت: این نمایشگاه به شناخت و معرفی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استان کمک زیادی می کند و با توجه به اینکه همه استان های کشور در این نمایشگاه حضور دارند، لازم است که استان میز حضور پرشور و چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: همه تلاش ما این است که با همکاری دستگاه های اجرایی استان بتوانیم به نحو شایسته ای در این نمایشگاه حضور فعالی داشته باشیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام از دستگاه های اجرایی استان خواست تا به هر طریق که می توانند در غرفه های اختصاص یافته به استان مشارکت و توانمندی ها و تولیدات خود را عرضه کنند.

موسوی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان برشمرد و گفت: بیشتر مقامات ارشد کشوری در این نمایشگاه حضور دارند و بدون شک با حضور چشمگیر مردم مواجه خواهد بود و نقش مهمی در تبادل فرهنگ و آداب استان به همراه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستایی که از ۲۴ تا ۲۷ ماه جاری در تهران برگزار می شود استان ایلام دارای ۱۰ غرفه می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل و تاکید استاندار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک ها، موسسات و نهادهای دولتی و غیر دولتی استان باید همکاری لازم برای برگزاری باشکوه این نمایشگاه داشته باشند.

ایجاد یک خانه روستایی و برپایی ۲ سیاه چادر به منظور معرفی محصولات گیاهی و دارویی، صنعتی، صنایع دستی ، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ، معرفی خانه‌های بوم گردی و به نمایش گذاشتن زندگی روستایی و عشایری و معرفی غذاهای سنتی و محلی و پخت شیرینی های سنتی استان و همچنین غرفه معرفی ظرفیت ها و توانمندی های استان از جمله برنامه های حضور استان در این نمایشگاه است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار