رئیس امور اداری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: شرکت پالایش گاز ایلام موفق به کسب رتبه دوم سلامت اداری در بین پالایشگاه های سراسر کشور شد.
کد خبر: ۷۷۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 14 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید سعید موسوی  اظهار داشت: در پنجمین دوره سنجش سلامت اداری که توسط بازرسی شرکت ملی گاز ایران صورت گرفت، این پالایشگاه با یک پله صعود نسبت به سال ۹۶ موفق به کسب مقام دوم سلامت اداری در سال ۹۷ در بین شرکت های پالایش گاز کشور شد.

وی افزود: برگزاری دوره های متوالی سنجش و پایش اداری در راستای اجرای قانون ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد صورت می گیرد و به این منظور پارامترها و شاخص های معینی در نظر گرفته شده که در ارزیابی ها، شرکت های دارای رعایت بیشترین شاخص رتبه های برتر را احراز می کنند.

موسوی تاکید کرد: این ارزیابی در ۹ شاخص شامل آموزش، قانون‌گرایی، شفافیت، پاسخگویی، شایسته‌سالاری، انضباط اداری و مالی، الگوی مصرف و بهره‌وری، استقرار و توسعه سامانه های الکترونیکی و نظارت و کنترل داخلی با بیش از ۱۵۰ مورد سنجش در این شاخص ها انجام گرفته است.

وی یادآور شد: کسب رتبه دوم کشوری پالایشگاه ایلام در سلامت اداری مرهون تلاش مستمر مدیران و نیروهای شرکت با رعایت مقررات و قوانین و همچنین بهره جستن از ظرفیت های قانونی در انجام امور، محقق شده است.

به گزارش ایرنا، یکی از برنامه های مهم شرکت پالایش گاز ایلام همسو با سیاست های شرکت ملی گاز ایران این است که تا سال ۱۴۰۴ به هدف شرکت سرآمد پالایش گاز کشور دست یابد.

هم اکنون شرکت پالایش گاز ایلام در بخش های مختلفی چون توسعه فضای سبز، حفظ سلامت محیط زیست انسانی و طبیعی، تامین امنیت کارکنان، طرح ها و مطالعات پژوهشی، تولید و ... در بین پالایش گاه های کشور از جایگاه شاخصی برخودار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار