معاون امور صنایع وزارت صمت؛
معاون امور صنایع وزارت صمت گفت: به رغم همه مشکلات پرداخت تسهیلات بخش صنعت ۴۰ درصد رشد داشته دلیل آن هم اینکه برای تامین مواد اولیه به سه برابر نیاز ۲ سال قبل اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۷۷۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۳ 15 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، فرشاد مقیمی اظهار داشت: تمام حمایت خود را باید روی پروژه هایی که موجب خودکفایی کشور می شود متمرکز کنیم تا شعار سال مقام معظم رهبری تحقق یابد.

وی تاکید کرد: به رغم مشکلات فراوان و تحریم، طی سال جاری در بخش پروانه بهره برداری و جواز تاسیس در بخش صنعت کشور به ترتیب ۱۵ و ۲۴ درصد رشد داشته ایم.

مقیمی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد لاستیک کشور وارداتی است، گفت:  طرح های خوبی در این زمینه در دست اقدام است که می تواند این نیاز را کاهش دهد.

وی  ادامه داد: طرح استیل کورد در شهرستان دره شهر با ظرفیت پنج هزار تن در حال بهره برداری است که بخش اعظمی از واردات لاستیک را کاهش می دهد.

وی به بحث ایجاد شهرک های تخصصی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های صنعتی در استان ایلام با چالش مواجه است و ایجاد شهرک صنفی در استان و زیرساخت های آن با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، قابل تقدیر است.

معاون وزیر صمت ادامه داد: ثبت تسهیلات سیل در سامانه سجاد فعلا قابل اعمال است و تا چند روز آینده واحدهای صنعتی می توانند درخواست خود را ثبت کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار