‍ رئیس هیأت تکواندو استان ایلام :
رئیس هیأت تکواندو استان ایلام از برگزاری مسابقات تکواندو ردە سنی نونهالان کمربندهای پایە جام غدیر استان ایلام خبر داد و گفت: تکواندو استان در سطح کشور بسیار وضعیت مطلوبی دارد ولی در زمینه قهرمانی باید تلاش بیشتری شود.
کد خبر: ۷۷۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۲ 17 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  دکتر علی صادقی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : برگزاری اینگونه مسابقات برای آمادگی تکواندو کاران استان و شناسایی استعدادهای برتر انجام می شود.

برگزاری اینگونه مسابقات، فرصت مناسبی برای اعتلای تکواندو را فراهم نموده که بتواند استعدادها را شناسائی و رده های سنی غنچه ها و پایه بتوانند در میادین مسابقات رسمی با قوانین تکواندو آشنا و برای قهرمانی در سالهای آینده آمادگی داشته باشند.

وی اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در رده سنی پایه و غنچه ها در این مسابقات بیش از ۳۰۰ نفر بودند و در پایان نفرات برتر روی سکو رفتند و مدال و حکم قهرمانی دریافت نمودند.

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام تصریح کرد: تعداد مربیان رسمی بیش از ۸۵ نفر آقا و خانم هستند که آموزش هنرجویان این رشته را در سنین مختلف بر عهده دارند.

دکتر صادقی با اشاره به اینکه بیش از 102 داور رسمی اعم از خانم و آقا در استان مشغول به فعالیت هستند،خاطر نشان کرد: هیات تکواندو استان برنامه های مدونی برای پیشرفت این رشته در دست اقدام دارد تا هنرجویان بتوانند در میادین ورزشی در سطح ملی و حتی جهانی بدرخشند.

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام به برنامه های این هیأت برای پیشرفت تکواندو در استان اشاره کرد و گفت: برنامه هیأت، گسترش و جذب ورزشکار در رشته تکواندو، پیشرفت قهرمانی با تشکیل پایگاه قهرمانی آقایان و بانوان در هیات، دعوت مربیان تیم ملی به استان برای هر چه بروز شدن مربیان استان، همچنین بالا بردن درجه مربیان و داوران در استان برای بالا بردن کیفیت این رشته، به یقین تحول اساسی در این زمینه در استان ایجاد خواهد شد.

دکتر صادقی افزود: تکواندو استان در سطح کشور بسیار وضعیت مطلوبی دارد ولی در زمینه قهرمانی باید تلاش بیشتری شود.

وی با بیان اینکه هیأت جدید تکواندو استان تلفیقی از قهرمان و جوانان و تحصیلکرده است، اظهار داشت: برای ارتقاء این ورزش در سطح استان و کشور بیش از ۴۸ باشگاه در سطح استان اعم از بانوان و آقایان فعال می‌باشد و ژنتیک نوجوانان و جوانان برای این رشته در استان بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: ورزش تکواندو ایران در جهان بسیار وضعیت ممتازی دارد،اگر شخصی در این رشته رزمی بالای سکو برود، انگار روی سکو جهانی قرار‌گرفته است.

رئیس هیأت تکواندو استان ایلام با اشاره به اینکه مسابقات سطح پایه، سالانه چهار بار در استان برگزار می شود،گفت: به منظور تقویت این رشته، در پایان نیمه اول سال جاری این هیأت، کلاس ارتقاء درجه دو مربیان و‌ درجه یک داوران برای اولین بار در استان برگزار خواهد کرد./م

برچسب ها: تکواندو ، ایلام ، مربی ، مسابقات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار