استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام گفت: فعالیت های گسترده ای از سوی دستگاه های مختلف اجرایی در حال انجام است که می طلبد این دستاوردها توسط مدیران مربوطه اطلاع رسانی شود.
کد خبر: ۷۷۲۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰ 17 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان با اشاره به رتبه بندی نتایج عملکرد دستگاه های اجرایی در سال ۹۷ گفت: هرگاه توانستیم بین مردم و مسئولان ارتباط سهل و ساده و دوطرفه ای برقرار سازیم آن زمان است که می توانیم اعلام کنیم که موفق بوده ایم.

وی ادامه داد: اگر سیستمی مقبول عامه مردم قرار گیرد، موجب تقویت نظام، سیستم، دولت و کشور است و این فرآیند پاسخگویی به مردم است.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که هدف اصلی ما مسئولان این است که واسطه خوب و قابل اعتمادی بین مردم و نظام باشیم، افزود: مدیران باید عملکرد خوب خود را اطلاع رسانی کنند و با ارزیابی دقیق نسبت به وظایفی که بر عهده دارند در راستای رفع مشکلات مردم پیگیر باشند.

سلیمانی دشتکی در ادامه به فضای فرهنگی اوایل انقلاب اشاره کرد و گفت: در آن زمان همدلی وصف ناشدنی بین مردم و مسئولان باعث شده بود علی رغم جنگ و سختی های فراوان در مقابل همه مشکلات موفق و پیروز باشیم.

وی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و فلسفه وجودی همه ما بعنوان مسئول خدمت به مردم است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نحوه ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی گفت: قسمتی از ارزیابی عملکرد دستگاه ها در مرکز است و بایستی آنرا در ارزیابی ها دخالت داد و دوم به نحوه ارائه اطلاعات توسط خود مدیران برمی گردد که باید این موضوع نیز راستی آزمایی تا نتایج از اعتبار قابل قبولی برخوردار باشد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات نتیجه ارزشیابی به نحوه ارائه اطلاعات بستگی دارد که می طلبد این رویکرد واقع نگری شده تا دقت ارزیابی بین مدیران کم کار و پرکار به معنای واقعی مشخص شود.

سلیمانی دشتکی گفت: وقتی می بینیم در برخی حوزه ها تحول و اتفاقات خوبی افتاده و در سطح ملی قابل وصف است باید مدیران مربوطه در این رابطه اطلاع رسانی کنند تا مردم در جریان عملکرد آنان قرار بگیرند و این اقدام موجب تقویت نظام و سیستم اداری می شود.

وی تاکید کرد: نظام ارزیابی مدیران حذف بروکراسی اداری است و جلب اعتماد مردم و تکریم ارباب رجوع است.

استاندار ایلام اظهار داشت: مدیرانی که انحراف داشته باشند هرچند تعداد آنها کم باشد بیشتر توجهات به آن سمت جلب می شود در حالی که بسیاری دیگر از مدیران در تلاش و تکاپو برای رفع مشکل مردم هستند.

سلیمانی دشتکی ارزیابی مدیران را نسبی اعلام کرد و گفت: مدیران عملکرد، تعهد و مسئولیت اجتماعی را در قالب ارزیابی اعلام کنند.

استاندار ایلام گفت: مدیران عملکرد و اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی کنند زیرا در همه شهرستانها اقدامات بسیار خوبی انجام گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار