فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: به مناسبت عید ولایت واقعه غدیر روزهای ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه به عنوان یک واقعه مهم در تاریخ اسلام در پارک چغاسبز بازخوانی و بازسازی می شود .
کد خبر: ۷۷۲۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 18 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ محمدحسین فولادی  اظهار داشت: بازسازی واقعه غدیر به عنوان بزرگ ترین و مهمترین رخداد تاریخ اسلام از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام افزود: انقلاب اسلامی تداوم راه غدیر بوده و این واقعه بزرگ حقیقتی عظیم است که باید برای زنده نگه داشتن آموزه ها و تعالیم ان بیش از پیش تلاش کنیم.

سرهنگ فولادی گفت: دهه مبارک ولایت بهترین ایام برای تبیین جایگاه والای ولایت فقیه در جامعه اسلامی است و از این رو همدلی و همکاری دستگاه های دولتی و غیر دولتی در برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و هنری غدیر خم ضروری است.

وی تاکید کرد: واقعه غدیر با خلاقیتی منحصر به فرد و با مشارکت هنرمندان بازخوانی و شبیه سازی می شود.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام یادآور شد: با توجه هجمه فکری و فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم به ویژه عاشورا و غدیر نیاز است تا این رخدادهای مهم اسلام بازخوانی و یادآوری شوند.

فولادی اظهار داشت: دشمنان دریافته اند که ولایت و عاشورا راز ماندگاری اسلام است و از هیچ دسیسه ای برای جدا کردن ملت از این دو مولفه مهم فروگذار نیستند.

وی گفت: واقعه غدیر و بحث ولایت ضرورت مهم جامعه امروز است و باید مورد توجه قرار گیرد./م

برچسب ها: بازسازی ، چغاسبز ، غدیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار