رئیس پلیس فتا استان ایلام در خصوص کلاهبرداری در قالب فروش پرندگان زینتی در فضای مجازی هشدار داد.
کد خبر: ۷۷۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 18 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  سرهنگ علی جمالی اظهار داشت: به تازگی با بررسی پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا پرونده های متعددی در خصوص کلاهبرداری از طریق فروش پرندگان زینتی در فضای مجازی وجود دارد.

وی افزود: در این روش کلاهبرداران با انتشار آگهی‌های جعلی با عنوان فروش پرندگان زینتی و کم‌یاب با قیمت پایین، خریداران را مجاب می‌کنند که مبالغی را به حساب آنان واریز کنند.

سرهنگ جمالی یادآور شد: پس از واریز وجه از سوی خریداران مشاهده می‌شود نه تنها هیچگونه پرنده‌ای تحویل خریدار نمی‌شود بلکه شخص منتشر کننده آگهی دیگر پاسخگو نیست و از این طریق اقدام به کلاهبرداری می کنند.

رئیس پلیس فتا ایلام با بیان اینکه برخی افراد سودجو و فرصت طلب آگهی‌ها و تبلیغات جعلی با موضوعات مختلف در فضای مجازی منتشر می‌کنند، گفت: شهروندانی که قصد هرگونه خرید اینترنتی را دارند قبل از پرداخت هر مبلغی ابتدا از اصالت و صحت کالا، فروشنده و فروشگاه مطمئن شوند.

سرهنگ جمالی در پایان از هموطنان خواست که به هشدارهای پلیس فتا توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی ، جهت رسیدگی اعلام کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار