نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی ؛
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه اینکه توزیع اعتبارت با وضعیت به وجود آمده در کشور ، قطره چکانی است اگر مدیران نیز نتوانند این اعتبارات اندک را جذب کنند باید در کار آنها شک کرد.
کد خبر: ۷۷۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۶ 19 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سلام امینی در نشست شورای اداری شهرستان ایلام با موضوع هفته دولت اظهار داشت : دشمنان انقلاب اسلامی همواره در تلاش اند با پررنگ نشان دادن اختلاف نظرها و دست روی نقاط ضعف گذاشتن ها، کشورمان را دچار چالش کنند اما آنها هیچ وقت موفق نشده و نخواهند شد .

امینی افزود: وحدت بین مسئولان، باعث افزایش اتحاد بین جامعه و نظام اسلامی و همچنین افزایش اعتماد بین مردم و مسئولان خواهد شد.

وی بیان داشت : با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم های ظالمانه حاکم بر کشور از لحاظ تخصیص و توزیع اعتبارت چه در استان ایلام و سایر استان ها با کاهش رو به رو بوده است .

وی افزود: با توجه اینکه توزیع اعتبارت با وضعیت به وجود آمده قطره چکانی است اگر مدیران نیز نتوانند این اعتبارات اندک را جذب کنند باید در کار آنها شک کرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوعات پیرامون آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش یک نهاد عیال وار بوده که نیاز است برای احیای حق و حقوق آن با توجه به کاهش آمار دانش آموز مراکز آموزشی بلااستفاده و مازاد جهت تغییر کاربری به نهادی همچون شهرداری واگذار شود.

فرماندار درجلسه شورای اداری که با حضور دکتر امینی، مدیران کل دستگاههای اجرایی استان وشهرستان گفت: مدیران علاوه بر داشتن تخصص باید خادم راستینی برای مردم و نظام باشند و ما برای اینکه در ذهن وخاطر مردم ماندگا شویم  باید بدنبال رضایتمندی مردم باشیم .

وی افزود: مدیری که در خدمت مردم نباشد با توجه باینکه هر قدرت پشتیبانی که هم داشته باشد ،بنده آن را برکنار خواهم کرد.

وی با اشاره به فعالیت احزاب در ایلام اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش ها وپی گیری های استاندار و انسجام، همدلی وتعامل مدیران ضمن ارائه خدمات مطلوب تر به مردم بین احزاب هم فضای سیاسی آرام و پرشور ونشاط وپویایی در استان بوجود آمده است.

وی با اشاره به اجرای عدالت در تقسیم اعتبارات شهرستان ایلام بیان داشت: با بازدید های میدانی از روستاهای حوزه شهرستان واحصای مسائل ومشکلات با اولویت بندی صورت گرفته سعی کردیم درتوزیع اعتبارات ضمن رعایت عدالت هدفمند رفتار شود.

فرماندار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل ومشکلات روستاهای حوزه شهرستان از قبیل مشکلات آنتن دهی، پهنای باند اینترنت، کمبود آب شرب و اصلاح شبکه آبرسانی برخی روستاها شهرستان که رفع آن امسال در دستور کار آب فاضلاب روستایی می باشد .

وی با اشاره به برنامه های پیش رو در سال جاری اشاره ای کرد افزود: برای ایمن سازی شهر ها، ساماندهی سیلبندها روانسازی ترافیکی شهری، محرومیت زدایی مناطق حاشیه ای، ایجاد پارکهای محله ای، زیبا سازی ومناسب سازی برای معلولین وجانبازان، ایجاد امکانات ورزشی در روستاها، اجرا وتکمیل طرح هادی روستایی، استقرارخودروآتش نشانی در دهستان بولی، راه دسترسی دهستان بولی به ریزوند و ساماندهی ورودیهای شهر ایلام امسال اعتبارات خوبی اختصاص داده شده شده است.

گراوند در خطاب به مسئولین شهرستان عنوان داشت : باید تلاش کرد احساس امنیت برای سرمایه گذاران نهادینه شود تا زمینه حضور سرمایه گذاریهای بزرگ و ایجاد فضای کسب وکار در راستای حمایت از شعار سال بعنوان رونق تولید در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار