امام‌ جمعه ایلام:
حجت الاسلام کریمی تبار گفت: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این قشر زحمتکش در عرصه تولید را رفع کنند.
کد خبر: ۷۷۳۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 20 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: عید غدیر، بالاترین عید و استمرار رسالت انبیاء است و فلسفه آن ناامید شدن کفار از نابودی دین است.

وی افزود: در کنار تلاش کارگران، مسئولان باید برای استیفای حقوق و رفع دغدغه های این قشر تلاشگر بکوشند چرا که در اسلام کارکردن بهترین عبادت و به مانند جهاد در راه خدا است.

حجت الاسلام کریمی تبار ادامه داد: مسئولان امر و کارفرمایان با رعایت و به جا آوردن حقوق کارگران و نیز ایجاد امنیت کاری برای آنان، دغدغه این قشر زحمتکش در عرصه تولید را رفع کنند.

وی تاکید کرد: اولین دغدغه مدیران باید رفع مشکلات مردم و خدمت رسانی صادقانه به آنان باشد و با حمایت از قشر کارگری به رونق تولید و اشتغال مبادرت ورزند.

امام جمعه ایلام افزود: ایران اسلامی با گذر از سختی های بسیار و تحریم ها در شرایط باثباتی قرار دارد چرا که شیوه های دور زدن دشمن را فراگرفته و هیچ قدرتی قادر نیست ایران را از مواضع خود عقب بنشاند.

وی گفت: تکریم و احترام به ارباب رجوع و مراجعان به ادارات و سازمان ها از مهم ترین ضروریات در خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: بسیاری از کسانی که به ادارات و سازمانها مراجعه می کنند دارای مشکلات گوناگون بوده که حتی اگر نتوانیم به درستی نیازهای آنان را برطرف کنیم لازم است با احترام خاص و ویژه به حرف آنها گوش داده و درد دل هایشان را بشنویم.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با طیف وسیعی از کارگران در ارتباط است و امید کارگران به این اداره است./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار