فرماندار ایلام:
فرماندار ایلام با بیان اینکه باید تلاش کرد احساس امنیت برای سرمایه گذاران نهادینه شود، گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاری های بزرگ و ایجاد فضای کسب وکار در راستای حمایت از شعار سال بعنوان رونق تولید باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۷۷۳۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ 20 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، خیرالله گراوند گفت: مدیران علاوه بر داشتن تخصص باید خادم راستین برای مردم و نظام باشند و برای اینکه در ذهن  و خاطر مردم جای داشته باشید باید همواره صادقانه و برای رضای خداوند کارکنید و کارهایی که برای رضای خداوند انجام شود یقینا رضایتمندی مردم را به همراه دارند.

وی با بیان اینکه  باید تلاش کرد احساس امنیت برای سرمایه گذاران نهادینه شود، گفت: زمینه برای حضور سرمایه گذاری های بزرگ و ایجاد فضای کسب وکار در راستای حمایت از شعار سال بعنوان رونق تولید باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به فعالیت احزاب در ایلام  اظهار داشت: خوشبختانه با تلاشها و پی گیری های استاندار، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با انسجام، همدلی و اتحاد بین احزاب سیاسی فضای آرام و پرشور و نشاط و پویای سیاسی در استان حاکم است.

گراوند اظهار داشت: آسفالت برخی مناطق روستایی شهرستان شروع شده و امسال آسفالت معابر روستایی حوزه بخش مرکزی ایلام را در دست اجرا است.

فرماندار ایلام با اشاره به اجرای عدالت در تقسیم اعتبارات شهرستان ایلام ، بیان داشت: با بازدید های میدانی از روستاهای حوزه شهرستان و احصای  مسائل و مشکلات با اولویت بندی صورت گرفته سعی کردیم درتوزیع اعتبارات ضمن رعایت عدالت هدفمند رفتار شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار