در این دیدار حجت الاسلام کریمی تبار به همراه مسئولان ارشد استانی ضمن دیدار با بیماران بستری در بخش های اورژانس، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، بستری مردان و زنان و سایر بخش‌ها، فرارسیدن عید غدیر خم را به بیماران تبریک گفت.
کد خبر: ۷۷۳۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 20 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام عصر دوشنبه با همراهی معاونین سیاسی امنیتی و توسعه منابع انسانی استاندار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار ایلام، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین جمعی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مناسبت عید غدیر خم با بیماران بستری در بخش های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام  کریمی تبار به همراه مسئولان ارشد استانی ضمن دیدار با بیماران بستری در بخش های اورژانس، سی‌سی‌یو، آی‌سی‌یو، بستری مردان و زنان و سایر بخش‌ها، فرارسیدن عید غدیر خم را به بیماران تبریک گفت.

همچنین مسئولان در ادامه نیز ضمن گفتگو با بیماران بستری در بخشهای مختلف بیمارستان در جریان روند خدمات دهی به آنان از سوی پزشکان و کادر پرستاری قرار گرفتند.

 همچنین در بخش دیگری از این برنامه مسئولان از مراکز در حال احداث آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی بازدید  و تکمیل و راه‌اندازی این مراکز را یکی از نقاط عطف حوزه درمان در استان محسوب کردند.

در ادامه نیز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تبریک عید غدیر خم و خیر مقدم به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، به ارائه گزارشی از روند خدمات دهی به بیماران و ذکر آمار و اطلاعاتی در رابطه با تعداد تخت ها و بیماران بستری در بخش های مختلف و پزشکان و متخصصین شاغل در بیمارستان پرداخت.

 محمد کریمیان در بخش دیگری از سخنان خود احداث و تکمیل مراکز آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی در ارتقاء سطح رضایتمندی عموم مردم و بیماران قلبی در استان را موثر اثر عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد که بتوان طبق برنامه‌های پیش بینی شده آنان را تا پایان سال جاری در مدار خدمت رسانی به مردم قرار داد.

 وی همچنین به تشریح گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و اعتبارات هزینه شده در پروژه‌های در حال احداث آنژیوگرافی و اتاق عمل قلب باز در این بیمارستان  پرداخت.

 گفتنی است که مسئولان بازدید کننده ضمن تقدیر از مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای ارائه خدمات به مردم استان از روند ارائه خدمات درمانی به بیماران در بخش‌های مختلف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام ابراز رضایت کردند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار