مدیر کل امور عشایر ایلام ؛
مدیر کل امور عشایر ایلام گفت: تعداد ۴۵ هزار نفر از عشایر استان ایلام معادل ۷۵ درصد جمعیت عشایری استان زیر پوشش خدمات بیمه ای قرار دارند.
کد خبر: ۷۷۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 21 August 2019
 
 
 به گزارش تابناک ایلام، علی سلیمی گفت: اجرای طرح بیمه روستایی و عشایری علاوه بر بهره مندی از مزایای آن می تواند سبب جلوگیری از مهاجرت روستائیان و عشایر به شهرها شود.

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با داشتن مزایایی چون بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری بازماندگان متوفا توانسته در استان ایلام بخش زیادی از عشایر را تحت پوشش قرار دهد.

سلیمی اظهار داشت: ۴۵ درصد عشایر استان کوچ نمی کنند و ۴۰ درصد نیمه کوچنده و ۱۵ درصد نیز بصورت رمه گردانی امرار معاش می کنند و عمده تمرکز ارائه خدماتامور عشایر استان به عشایر کوچنده و چادر نشین است.

مدیرکل امور عشایر استان ایلام یادآور شد: ۹ هزار و ۷۳۶ خانوار عشایری با جمعیت ۶۰ هزار نفر در استان ایلام حضور دارند که ۱۱ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: دو میلیون راس دام سبک و سنگین در استان وجود دارد که از این مقدار یک میلیون و ۴۰۰ هزار راس در اختیار عشایر استان است/ع

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
واقعا فلسفه امثال جناب سلیمی ا.‌.‌.نژادی که به صندلی هایشان وصلند چیه و چرا و باز هم چرا مدیر ارشد استان پس از سه سال هیچ تغییر در بدنه مدیران دولتهای قبل ایجاد نکرده و نمی کنند؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار