فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام است.
کد خبر: ۷۷۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 24 August 2019

به گزارش تابناک ایلام، سردار جمال شاکرمی در مراسم ادای احترام مسئولان استان به مقام شامخ شهدا به مناسبت هفته دولت، ضمن تبریک هفته دولت به مجموعه مسئولان استان گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای بازخوانی تلاش ها و مجاهدت های ۴۰ ساله نظام و تجلیل و قدردانی از کارگزاران نظام و دولت است.

وی در ادامه با اشاره به خدمات خوب نظام و دولت در استان گفت: اینجا لازم می دانم از تلاش ها، پیگیری ها و مجاهدت های استاندار ایلام و مجموعه دولت در حوزه های مختلف تشکر کنم.

وی پیش قدم بودن استاندار در امور مختلف را مهم خواند و گفت: پیگیری های استاندار در جذب اعتبارات، تلاش های او در ایام اربعین و سیل اخیر قابل تقدیر است.

فرمانده سپاه استان در ادامه بر وحدت و همدلی همه مسئولان تاکید کرد و گفت: وقتی مسئولین در کنار یکدیگر قرار بگیرند خواهند توانست به مردم خدمت کنند.

وی با بیان اینکه شهیدان با خون خود به کشور عزت بخشید، تصریح کرد: هدف از حضور در جوار شهدا در اولین روز از هفته دولت، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) و انقلاب این است که با شهدا عهد ببندند که تا آخرین قطره خون در راه امام راحل و مقام معظم رهبری و در مسیر روشن پیشرفت و ترقی کشور، از هیچ کوششی دریغ نکنند./ع

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار