معاون عمرانی استاندار ایلام ؛
معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: در هفته دولت شاهد بهره برداری از ۲۲۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در سراسر استان ایلام خواهیم بود.
کد خبر: ۷۷۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 24 August 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی اظهار داشت: هفته گرامیداشت دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است که حقیقتا الگوهایی کم نظیر در عرصه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزاری صادقانه به‌مردم  محسوب می شوند و ثابت کردند یک دولت اسلامی ، توانمندی های بسیاری در راه سازندگی کشور، رسیدگی به اقشار مستضعف و رفع محرومیت ها  را دارد.

وی عنوان کرد: از بدو پیروزی و شکل گیری انقلاب اسلامی تا به امروز  دولت های مختلفی با  برنامه ها و رویکردهای مختلف، خدمات شایانی را به این کشور ارائه داشته اند و این تلاش و فعالیت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: هم اکنون دولت دوازدهم نیز با اولویت قرار دادن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای تحقق اهداف اقتصادی با رونق تولید ، گام های بلندی در  این عرصه  برداشته و در زمینه سیاست خارجی نیز با رویکرد تعامل سازنده با دنیا با مد نظر قرار دادن دفاع از حقوق ملت ایران دستاورد های بزرگی را رقم زده است.

کرمی بیان داشت: در هفته دولت شاهد بهره برداری از ۲۲۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال در سراسر  استان ایلام خواهیم بود.

معاون استاندار ایلام گفت: علاوه بر آن چندین پروژه دیگر ازجمله اتصال خط ریلی استان به کشور با حضور ریاست محترم جمهور در آینده ای نزدیک خواهیم بود و تعداد پروژه های قابل افتتاح نسبت به سال گذشته بیانگر اقدامات و تلاش های مختلف دولت  برای رشد و توسعه این استان است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار