فرماندار چرداول گفت: این طرح ها در حوزه های عمرانی، اقتصادی، آموزشی، برق، گازرسانی، مسکن ، فرهنگی، بهداشتی درمانی ، آب، ارتباطات‌، شهرداری ها و دهیاری ها و راه سازی است.
کد خبر: ۷۷۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰ 24 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مراد یگانه در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: از این تعداد پروژه ۴۲ طرح با اعتبار ۲۹۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال افتتاح و هفت پروژه نیز با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: ۱۳طرح اقتصادی با اعتبار ۱۳۱ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال و اشتغالزایی ۳۶۵ نفر افتتاح و آغاز به کار خواهند شد.

یگانه به طرح های اقتصادی را شامل آبیاری تحت فشار، سیلوی ذخیره بیست هزار تنی و گلخانه اشاهر کرد افزود: مهمترین پروژه های مورد افتتاح در این ایام آسفالت و روکش معابر روستایی، سایت مخابراتی، ساختمان فنی و حرفه ای،برق رسانی و اصلاح شبکه ها است.

وی اضافه کرد: طرح آبیاری تحت فشار، گلخانه پنج هکتاری هلیلان و احداث سیلوی ۲۰ هزار تنی از طرح های اقتصادی است که در این ایام به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار چرداول برق رسانی به طرح های صنعتی، زمین فوتبال چمن مصنوعی، جدول گذاری معابر؛ برق رسانی و روشنایی معابر شهری، آسفالت معابر و ساخت مسکن مددجویان را از مهمترین پروژه های کلنگ زنی در این هفته عنوان کرد./م

برچسب ها: چرداول ، هفته دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار