سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ایلام میزبان دومین نشست کشوری خانه‌های مشارکت مردمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شده است.
کد خبر: ۷۷۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸ 25 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به عملکرد مطلوب این دانشگاه در حوزه مشارکت‌های اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد سلامت، از حدود دو ماه قبل رایزنی‌ها و پیگیری‌های به عمل آمده با رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور جهت میزبانی این نشست اقدام شده که با موافقت مسئولان وزارت متبوع؛ این امر محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: این نشست در روز ششم شهریورماه سال جاری باحضور مسئولان عالی رتبه وزارت مثل رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی کشور و مدیران و کارشناسان این حوزه، روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت استان‌ها و مسئولین ارشد استانی و مدیران سطوح مختلف دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام درمحل سالن اجتماعات هتل زاگرس برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام یادآور شد: دراین نشست یک روزه توانمندسازی روسای خانه‌های مشارکت مردم در سلامت توسط اساتید وزارتخانه و ارائه گزارش کار توسط خانه‌های مشارکت مردمی از اهم برنامه‌ها خواهد بود./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار