معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: یکی از موانع بزرگ سرمایه گذاری در استان وجود همین معارضین محلی است.
کد خبر: ۷۷۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 27 August 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در جلسه کارگروه شهرستان ملکشاهی اظهار داشت : در هفته دولت ضمن تجدید پیمان با شهدای دولت شهیدان رجایی و باهنر و تعریف افق هایی برای توسعه کشور،فرصت مناسبی برای تشریح عملکرد یکساله ی دولتمردان است تا مردم را در جریان خدمات نظام و دولت  قرار گیرند .

وی افزود: سال گذشته استان ایلام رتبه ی برتر کشوری در بحث برگزاری و تعداد جلسات اقتصاد مقاومتی ، کارگروه اشتغال به صورت هفتگی را کسب کرد که نتیجه ی این جلسات در بحث حوزه ی تولید و تثبیت اشتغال احیای ۱۷۳ واحد با اشتغالی بالغ بر ۲هزار نفر بوده است.

معاون اقتصادی استاندار ایلام بیان داشت : در زمینه ی جذب و پرداخت تسهیلات روستایی با توجه به پتانسیل و ظرفیت های که در استان وجود داردایلام  جزو پنج استان برتر کشور است .

وی یادآور شد: در بحث سیل اخیر اقدامات خوبی در پیشگیری و پرداخت خسارات بعد سیل انجام شدکه  در بخش کشاورزی ۳۸میلیارد تومان اعتبار بلاعوض به ۱۱هزار و ۲۰۷نفر در سطح استان پرداخت شده است، و مبلغ ۶ میلیارد تومان تسهیلات به یکهزار و ۵۶۴ نفر تعلق گرفته  و مابقی در دست اقدام و پیگیری است.

نعمتی با اشاره به اینکه تشکیل شورای مشورتی یک کار شاخص در استان بود افزود:   تصمیمات خوبی در راستای پروژه های عمرانی و اقتصادی اتخاذ شد و خروجی آن شوراهای مشورتی سفر تیم اقتصادی به استان بود که در جریان آن سفر مصوبات مهمی با شرکت های ایدرو  و ایمیدرو صورت گرفت که در پیگیری ها صورت گرفته در مرکز منجر به تفاهم نامه های بسیار خوبی شد .

وی در ادامه با انتقاد از معارضین محلی که در راه سرمایه گذاران موانع ایجاد می کنند، افزود:  یکی از موانع بزرگ سرمایه گذاری در استان وجود همین معارضین محلی است.

معاون اقتصادی استاندار  ایلام  با اشاره به این مطلب که اگر خواستار توسعه و ایجاد اشتغال در استان هستیم ،بیان داشت :  فرمانداران نیز باید به این موضوع ورود کنند.

وی یادآور شد: سال گذشته یازده جلسه با مسولین استان واسط برای رفع موانع در زمینه ی اقتصادی کردن اربعین و استفاده از ظرفیت های اربعین و افزایش صادرات از طریق مرز مهران صورت گرفت.

نعمتی افزود:  سال گذشته ۵ درصد و امسال نیز ۱۹درصد نسبت به مدت مشابه افزایش صادرات در مرز بین الملی مهران داشته ایم که نتیجه ی رایزنی های بوده که در سطح استان انجام شده است./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درست سرمایه گذاری کنید ...محلی هها را هو دران شرکت ببدهید .بلد نیستد..... تا عدالت را درمورد مردم اجرا کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار