معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: یکسری اقلام با عنوان کالاهای اساسی برای تأمین نیازهای هیئات، حسینیه‌ها و مساجد در ایام محرم و صفر اختصاص داده شده که شامل برنج هندی 1121، شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، روغن و چای است.
کد خبر: ۷۷۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷ 03 September 2019

 

توزیع کالاهای اساسی بین هیئات مذهبی استان تهران

به گزارش تابناک تهران، مجتبی شیرقاضی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه یکسری اقلام با عنوان کالاهای اساسی برای تأمین نیازهای هیئات، حسینیه‌ها و مساجد در ایام محرم و صفر اختصاص داده شده است، اظهار کرد: این اقلام شامل برنج هندی 1121، شکر، مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی، روغن و چای است.

وی با اشاره به قیمت این کالاها گفت: هر کیلو برنج هندی 6500 تومان در کیسه‌های ده کیلویی، شکر با نرخ 3250 تومان به‌صورت فله‌ای، مرغ منجمد با نرخ 12500 تومان، گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی به قیمت 47000 الی 52000 هزار تومان بسته به نوع قطعه گوشت، روغن در احجام 5 و 16 کیلویی با نرخ 15درصد زیر قیمت مصوب درج‌شده روی حلب و چای از 19700 الی 29880 تومان عرضه خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران افزود: 4800 تن برنج، 2400 تن شکر، 800تن مرغ منجمد، 1600تن گوشت منجمد، 4800 تن روغن و 160تن چای است که این اقلام بر اساس آمار جمعیتی به‌کل شهرستان‌های استان تهران این سهمیه‌ها اختصاص داده می‌شود.

شیرقاضی با بیان اینکه توزیع اقلام در شهرستان‌های استان تهران با محوریت فرمانداری‌ها و ادارات صمت خواهد بود، تأکید کرد: در شهر تهران نماینده ما در دو بخش است، یکی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای سپه به‌عنوان تأمین‌کننده برنج، شکر، روغن و چای و شرکت پشتیبانی امور دام نیز مسؤول تأمین و تحویل گوشت و مرغ منجمد به واجدین شرایط خواهد بود.

وی ادامه داد: 3 شعبه فروشگاه سپه برای تحویل اقلام شهر تهران پیش شده است که عبارت‌اند از خیابان کارگر جنوبی شعبه میدان حر؛ خیابان پاسداران خیابان شهید ناطقی پور فروشگاه زمرد سپه؛ جاده مخصوص کرج بین کیلومتر 10 و 11 جنب شرکت رازک شیمی.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تهران در پایان با اشاره به اینکه گوشت و مرغ از فردا آماده تحویل هستند، خاطرنشان کرد: هیئات، حسینیه‌ها و مساجد با معرفی‌نامه‌ای که از سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز مساجد می‌گیرند می‌توانند برای تهیه اقلام به این فروشگاه‌ها مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار