معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام گفت:مرز خسروی بازگشایی شد اما مرز اصلی اربعین در کشور مهران است و این را مردم می گویند.
کد خبر: ۷۷۸۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ 08 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  محمد نوذری در آئین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت :امن بودن، نزدیک بودن و آماده بودن زیرساخت های اربعین در مرز مهران و میزبانی شایسته از زوار باعث شده است که ایلام و مهران در بحث اربعین انتخاب اول زوار باشند.

وی افزود: تا امروز ۲۱۰ درصد افزایش تردد زوار نسبت به مدت مشابه سال قبل، از مرز مهران داشته ایم.

نوذری با اشاره به اینکه آموزش بستر توسعه است و هرچه در این مقوله بکوشیم، کم است بیان داشت : دانشگاه باید امروز به کمک چرخه توسعه بیاید، راه حل مشکلات را باید در دانشگاه جستجو کرد.

وی عنوان داشت : آموزش امروز مظهر عدالت، رشد و بالندگی و دموکراسی است و هر ملتی در طول تاریخ از بستر آموزش خوب استفاده کرده، موفق بوده است.

معاون سیاسی استاندار ایلام افزود: کار دانشگاه فرهنگیان از آن جهت که مامن رشد معلمان و فرهنگیانی هست که مسئولیت آموزش و پرورش نسل های آینده را بر عهده دارد، حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: سلاحی که ما را در جنگ تمام عیار اقتصادی و روانی با دشمن پیروز خواهد کرد اتحاد و وحدت و همدلی آحاد مختلف مردم و مسئولان است.

لازم به ذکر است در این مراسم از تلاش های دکتر اردشیر شیری تقدیر و دکتر تاج الدین صالحیان به عنوان سرپرست دانشگاه فرهنگیان ایلام معرفی شد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار