کد خبر: ۷۷۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 11 September 2019

مهم نیست که در موقعیت‌ها و موفقیت‌های مختلف قرار داشته باشیم، خانواده همچنان مهمترین موفقیت در زندگی ماست. خانواده پایه و اساس و منبع شادی و احساس امنیت بزرگ در هر موقعیتی است که ما تجربه می‌کنیم. «مارگوت والستروم» وزیر امور خارجه سوئد که از طرفداران سرسخت حقوق بشر و مسائل زنان در سراسر جهان است و در سال ۲۰۱۴ میلادی به منصب خود رسیده، قصد دارد استعفا بدهد تا وقت بیشتری را با خانواده اش بگذارند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

به گزارش «اسکای نیوز»، استروم یکی از سر سخت‌ترین مدافعان حقوق بشر و به ویژه زنان شناخته می‌شود. او قبلاً نماینده ویژه سازمان ملل متحد در مورد مسائل مربوط به خشونت جنسی در مناطق درگیر جنگ جهان بود. او همچنین به مدت دو دوره پست کمیساریای اتحادیه اروپا را به دست آورد. هنوز هم بسیاری از تصمیم وزیر امور خارجه سوئد با چنین پیشینه‌ای برای استعفا از منصب کنونی اش ابراز تعجب می‌کنند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

چندین رسانه سوئدی و بین المللی بیانیه رسمی مارگوت والستروم را منتشر کرده اند. او در این بیانیه گفته که تمام تلاش خود را کرده است تا سوئد به مکانی امن، قابل احترام و مهم در جهان تبدیل شود. وزیر امور خارجه سوئد گفت: زمان آن فرا رسیده است که او وقت بیشتری را با همسر، فرزندان و نوه‌های خود بگذراند و زندگی خود را در کنار خانواده اش بگذراند.

استعفای تعجب برانگیز وزیر امور خارجه سوئد به خاطر خانواده اش!

والستروم در گفتگو با رادیو سوئد اظهار داشت که انتظار دارد طی چند روز آینده نخست وزیر سوئد استفان لوون، وزیر جدید امور خارجه که به جای والستروم منصوب خواهد شد را معرفی کند. علیرغم میل شدید وی به استعفای فوری هنوز تاریخ آن به طور دقیق تعیین نشده است.

 /ع
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار