رئیس پلیس راه ایلام ؛
رئیس پلیس راه ایلام از افزایش تیم های محسوس و نامحسوس پلیس راه در جاده های ایلام خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 13 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در روزهای باقیمانده از سفرهای تابستانی،پلیس راه استان ایلام به منظور پیشگیری از تصادفات نسبت به افزایش تیم های گشتی و استفاده از نیروهای کمکی پلیس راهور ناجا در محورهای پرتردد و محورهای منتهی به مراکز تفریحی و زیارتی اقدام کرده است.

وی ادامه داد:با توجه به اینکه علت بیشتر تصادفات طرح تابستانی سرعت و انحراف به چپ وسایل نقلیه بوده است،لذا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی از طرف رانندگان وسایل نقلیه علاوه بر اعمال قانون نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها نیز اقدام می شود.

همتی زاده افزود:با توجه به اینکه بیشتر تصادفات طرح تابستانی سال جاری در ساعت ۱۸ الی ۲۳ بوقوع پیوسته است،لذا نیاز است رانندگان با دقت بیشتر و توجه به علائم و تابلوهای راهنمایی و رانندگی نصب شده در سطح راهها در این ساعات رانندگی کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت:رانندگان و مسافران ، با برنامه ریزی مناسب نسبت به مدیریت زمان سفرهای خود به منظور جلوگیری از گره های ترافیکی و تصادفات احتمالی در روزهای پایانی شهریور ماه اقدام و در طول محورها با رعایت صبر و حوصله بیشتر رانندگی کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار