مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام:
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از تخصیص ۶۰میلیارد ریال اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه های ورزشی دهلران خبر داد و گفت: این مبلغ برای اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی - ورزشی این شهرستان هزینه می شود.
کد خبر: ۷۷۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹ 14 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ مظفر علیشاهی در دیدار با فرماندار دهلران افزود: این مبلغ برای احداث۱۰ طرح عمرانی ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان  بکار گرفته می شود.

وی از جمله طرح های تکمیلی از محل این اعتبار را استخر دهلران عنوان  کرد و گفت: ۱۳میلیارد ریال از محل توازن و ارزش افزوده برای اجرای استخر دهلران اختصاص یافته که تلاش می شود تا پایان سال تکمیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از مساعدت به هیات های ورزشی بر اساس برنامه خبر داد و گفت: ایستگاه صبحگاهی و عصرگاهی ورزش در شهرستان راه اندازی کنید و این مورد حمایت است.

تحقق ظرفیت های بالقوه ورزش دهلران نیازمند توجه و سرمایه گذاری بیشتر است

فرماندار دهلران در این نشست به استعدادهای ورزشی این شهرستان اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به ورزش این منطقه شد.

مجید عسگری خواستار  تسریع در تکمیل استخرهای شنا دهلران و  موسیان، احداث زمین چمن دوم دهلران،تکمیل سالن ورزشی روستای بردی، تسریع در عملیات اجرایی سالن شهرک وحدت و تکمیل ۵ زمین چمن مصنوعی شهرستان شد و درعین حال کمک به هیات های ورزشی را ضروری خواند.

وی افزود: توجه به تجهیز اماکن ورزشی و راه اندازی خانه جوان و اختصاص تشک تاتامی به بانوان از دیگر خواست های ورزشی اهالی دهلران است که امیدواریم مورد توجه ویژه قرار گیرند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار