مدیرکل استاندارد ایلام خبر داد ؛
مدیرکل استاندارد ایلام گفت: در ۱۰۰ فقره بازرسی‌های انجام شده توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار این اداره کل در ۶ ماهه نخست سال جاری تعداد ۴۰ فقره گواهی برای آسانسورهای استان صادر شده است.
کد خبر: ۷۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 15 September 2019

 به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندارد آسانسورها از سال ۱۳۸۲ اجباری اعلام و دستور العمل آن نیز جهت صدور پروانه و پایان کار ساختمان به شهرداری‌ها ی کشور ابلاغ شده است لذا بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و همچنین دستگاه های دولتی و مراکز درمانی و غیره در دستور کار این اداره کل بوده و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می‌پذیرد.

مدیرکل استاندارد ایلام تصریح کرد: برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

وی اظهار داشت: کاربران آسانسور می‌توانند با ارسال شناسه ملی ۱۰ رقمی نصب شده در داخل کابین آسانسور به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۵۱۷ از آخرین وضعیت بازرسی آن مطلع شوند.

همتی در پایان خاطر نشان کرد: در صورت عدم انجام سرویس و نگهداری مستمر توسط شرکت‌های ذیصلاح و بازرسی ادواری سالیانه آسانسور، مسئولیت مستقیم حوادث و سوانح احتمالی بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار