معاون راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام:
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار در جاده‌های ایلام نصب شده است.
کد خبر: ۷۸۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷ 15 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ کاظم رضانیا با عنوان اینکه بیش از یک‌ میلیون و 800 هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است اظهار داشت: 92 سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار در جاده‌های ایلام نصب شده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: با داشتن آمارهای دقیق تردد شماری می‌توان از سایر روش‌ها برای هوشمندسازی سامانه‌های ترابری نیز استفاده کرد.

رضانیا با بیان اینکه در گذشته تردد به‌طور دستی شمارش می‌شد اما علاوه بر هزینه هنگفت خطای زیادی هم داشت، عنوان کرد: در حال حاضر ترددشمار به دو روش القایی و مغناطیسی فعالیت دارد و این دستگاه تشخیص می‌دهد که چه خودروهایی و با تعدادی در سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام در حال تردد هستند.

رضانیا با بیان اینکه 92 دستگاه ترددشمار در محورهای مواصلاتی استان ایلام نصب شده و اطلاعات جامعی را در حوزه حجم تردد در اختیار قرار می‌دهد، عنوان کرد: سامانه نظارت تصویری نیز در محورها و نقاط حساس فعال می‌شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ایلام گفت: بیشترین تردد با 153 هزار و 974 خودرو در محور صالح‌آباد به ایلام و بلعکس بوده است، افزود: بعد از محور صالح‌آباد به ایلام، محور ایوان - ایلام با 136 هزار و 964 تردد، به‌صورت رفت‌وبرگشت بیشترین مقدار تردد را داشته‌اند./ح

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار