رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: دوره درمان افراد گرفتار در دام اعتیاد حتی بعد از ترک هم باید هدفمند باشد.
کد خبر: ۷۸۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 17 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد کریمیان در کمیته درمان و نظارت بر سوء مصرف مواد مخدر استان اظهار داشت: همه ما در مقابل افراد دارای اعتیاد به مواد مخدر وظیفه داریم و جدا از وظیفه سازمانی و اداری به لحاظ شرعی وجدانی و اخلاقی نیز باید به تکلیف خود عمل کنیم.

وی عنوان کرد: مبارزه با مواد مخدر و تلاش برای رفع و یا کاهش آسیب های اجتماعی و روانی آن باید در جامعه فراگیر شود و همه در راستای ترویج آن تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: نباید افراد دارای اعتیاد به مواد مخدر پس از گذران دوره درمان در مراکز ترک اعتیاد به حال خود رها شوند بلکه با برنامه ریزی و هدفمند نمودن دروه درمان و نظارت های مربوطه در راستای سلامت آنان گام برداریم.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام: افزود: در بحث درمان افراد دارای اعتیاد تلاش کنیم داروهای مربوط به دوره درمان این افراد به صورت هدفمند و کنترل شده در جهت مصرف آنان هدایت شود.

کریمیان اظهار داشت: برگزاری این گونه جلسات و تبادل نظر و ارائه دیدگاههای کارشناسی شده و شناسایی و رفع مشکلات و آسیبهای مربوط به مراکز ترک اعتیاد در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های کمیته درمان و نظارت بر سوء مصرف مواد مخدر در استان نقشی مثبت و ارزشمند خواهد داشت./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار