رئيس اداره منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان دهلران گفت: با دستور مقام قضايي 30بنای ساختماني كه در اراضي ملي اين شهرستان ساخته شده بود تخريب و اين اراضي آزادسازي شدند.
کد خبر: ۷۸۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 18 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نصر اله پارسه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت  : در راستای اجرای تبصره 1 ماده 55 قانون حفظ اراضی ملی با دستور دادستان این شهرستان 30 مورد بنا و ساخت سازهای بدون مجوز از جمله: دیوارکشی، محوطه سازی در سطح 10هزار متر مربع در بخش دشت عباس تخریب شدند.

وی بیان داشت : پس از دريافت حكم قضائي با حضور نماینده دادستان همكاري عوامل انتظامي ، نيروهاي يگان حفاظت اداره منابع طبيعي و آبخيزداري اين بناي احداثي تخريب شد.

پارسه اظهار داشت :افراد از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی ملی خودداری کنند چرا که یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دهلران برابر قانون با تشکیل پرونده متخلفین را به دستگاه قضایی معرفی خواهد کرد.

وی افزود : حفاظت بهینه از عرصه های ملی و برخورد قاطعانه با متخلفین مربوطه، جزء اولویت های نخست این اداره است و با متصرفین غیرقانونی اراضی ملی و متخلفین دراین حوزه به شدت برخورد خواهد شد.

پارسه عنوان کرد: حفاظت و احیاء عرصه های ملی شهرستان مستلزم مشارکت همه جانبه و آگاهانه اقشار مختلف مردم و دوستداران و همیاران طبیعت و همکاری دستگاه های مربوطه در شهرستان می باشد و از مردم انتظار می رود که به محض مشاهده تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان امداد جنگل(1504) و یا خط تلفن 33724559 اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار