جلال میرزایی خبرداد:
نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ارتقاء هلیلان به شهرستان دقایقی پیش به تصویب کمیسیون دفاعی وسیاسی دولت رسید.
کد خبر: ۷۸۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸ 25 September 2019

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع ارتقاء هلیلان به شهرستان دقایقی پیش به تصویب کمیسیون دفاعی وسیاسی دولت رسید.

به گزارش تابناک ایلام ،جلال میرزایی با علام خبر تصویب ارتقاء هلیلان به شهرستان در کمیسیون سیاسی ودفاعی دولت اظهار کرد : خوشبختانه با پیگیری های چند روز قبل استاندار ایلام این مهم محقق شد .

جلال میرزایی با قدردانی از همه عوامل دخیل در ارتقاء هلیلان خصوصا استاندار ایلام  افزود: باید قدردان همه عوامل پیشرفت وتصویب این طرح بعنوان یکی از دغدغه های مردم محروم هلیلان باشیم،چرا که استاندار ایلام با وجود کسالت جسمی پس از عمل جراحی، بارها و به جد پیگیر تصویب این طرح در کمیسیون سیاسی ودفاعی دولت بود .

وی همچنین از امعان نظر معاون حقوقی وزیر کشور وحمایت ایشان از تصویب پرونده هلیلان وهمچنین همکاران خود در مجلس شورای اسلامی تشکر نمود.

شایان ذکر است پرونده ارتقای هلیلان تیرماه سالجاری پس از تصویب در وزارت کشور بمنظور تصویب نهایی به هیات دولت ارسال شده است . تصویب در کمیسیون سیاسی دفاعی هیات دولت یکی از مهمترین پیشرفتهای منتج به نتیجه این پرونده به حساب خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار