قاسم سلیمانی دشتکی وضعیت پرونده ارتقای بخش چوار را رو به جلو اعلام کرد وگفت :اخیرا نواقصات پرونده ارتقای بخش چوار نیز رفع شده و بزودی پرونده این منطقه نیز به دولت ارجاع خواهد شد .
کد خبر: ۷۸۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 25 September 2019

تابناک ایلام::یکی از موضوعات مهم و مطالبات اصلی مردم از مسئولین استان ،مسئولین کشوری ونمایندگان مجلس ،ارتقای مناطقی از استان ایلام بوده است ،موضوعی که از سالیان گذشته همواره در دستور کار قرار گرفته وگاها نیز به ابزاری برای سوق دادن آرای مردم این مناطق به صندوق رای افرادی تبدیل شده است .

این سالها ارتقای بخش های هلیلان وچوار به شهرستان از جمله مهمترین پرونده های در دست اقدام  بوده که حقیقتا با پیگیری های استاندار فعلی استان و همچنین همراهی مسئولین محلی مرتبط ونمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رفته رفته رنگ واقعیت به خود گرفته اند.

همانگونه که صبح امروز نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی خبر آن را دادند ،پرونده ارتقای بخش هلیلان که تیرماه سالجاری پس از تصویب در وزارت کشور بمنظور تایید نهایی به دولت ارجاع شد ،با پیگیری های استاندار ایلام و حمایت نمایندگان استان ، در کمیسیون سیاسی ودفاعی دولت به تصویب رسید و در واقع می توان گفت جهش مطلوبی در روند این پرونده صورت گرفت .

یکی دیگر از پرونده های مشابه که از جمله انتظارات ومطالبات مردم بخش چوار از مسئولین استان به حساب می آید ،تحقق این خواسته آنان ،یعنی ارتقای این بخش به شهرستان است ،موضوعی که در دستور پیگیری قاسم سلیمانی دشتکی قرار داشته و یقینا با توجه به اخذ نتیجه مطلوب ازروند ارتقای بخش هلیلان ،این پیگیری ها به نتیجه مثبت ومورد خواست مردم این منطقه وبه نفع آنان رقم خواهد خورد.

استاندار ایلام در گفتگو با تابناک ایلام در این خصوص اظهار کرد : الحمدلله با پیگیری های صورت گرفته در دولت ،پرونده ارتقای بخش هلیلان امروز به تصویب کمیسیون سیاسی ودفاعی دولت رسیدو بزودی مرحله نهایی خود یعنی طرح در هیات دولت را پشت سر خواهد گذاشت.

قاسم سلیمانی دشتکی وضعیت پرونده ارتقای بخش چوار را رو به جلو اعلام کرد وگفت :اخیرا نواقصات پرونده ارتقای بخش چوار نیز رفع شده و بزودی پرونده این منطقه نیز به دولت ارجاع خواهد شد .

وی افزود : درجریان سیر مراحل و تکمیل پرونده این بخش قرار دارم و یقینا به زودی پس از تصویب در وزارت کشور جهت تایید نهایی به دولت ارجاع خواهد شد.

استاندار ایلام به مردم چوار اطمینان داد ؛تا نهایی شدن این پرونده پیگیری های مستمری صورت خواهد گرفت وبزودی خبرهای خوشی در این حوزه به گوش مردم خوب این منطقه خواهد رسید .

سلیمانی دشتکی در پایان این گفتگو از تمامی افراد دخیل در تکمیل وتصویب پرونده ارتقای مناطق مختلف استان همچون چوار وهلیلان ،خصوصا همراهی و پیگیری نمایندگان استان آقایان دکتر جلال میرزایی ودکتر سلام امینی قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار