مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه هم پوشش دهنده ترانزیت زوار اربعین به مرز مهران و هم پذیرنده زوار اربعین از دیگر استان‌های کشور است.
کد خبر: ۷۸۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷ 03 October 2019

به گزارش تابناک کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه  فریبرز کرمی اظهار داشت: این اداره به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان هماهنگی‌های بین بخشی استانی را انجام داده و همگام با کشور و ستاد اربعین استانی هم پوشش دهنده ترانزیت زوار اربعین به مرز مهران و هم پذیرنده زوار اربعین از دیگر استان‌های کشور است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: پایانه شهید کاویانی به عنوان پایلوت برای انتقال زوار اربعین به مرز خسروی انتخاب شده است.

این مسئول گفت: تامین ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برنامه ریزی شده که از این تعداد ۵۰۰ دستگاه برای تردد در داخل پایانه و مسیر تا مرز خسروی به کارگیری می‌شود و همچنین در صورت نیاز از ظرفیت هوایی، ریلی و جاده‌ای نظیر مینی بوس و سواری نیز بهره خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: نیازمندی‌های مسافران در پایانه شهید کاویانی در زمینه زیرساخت، مدیریت و نظارت بر عرضه خدمات از نظر کیفیت و سلامت خدمات با هماهنگی شهرداری تامین شده و تیم‌های خاصی به عنوان ناظر بر نرخ‌های حمل مسافر نظارت خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار