مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از جاری و نهادینه بودن سند جامع مدیریت پسماند در این شرکت خبر داد و گفت: از سال 93 که پروژه مدیریت پسماند در این شرکت تعریف و انجام شده است کلیه پسماندهای شرکت در واحدهای فرآیندی و غیر فرآیندی شامل نوع و میزان آنها مشخص و بر اساس کد بندی استاندارد برای هر یک نحوه و دوره جمع آوری، همچنین نحوه انتقال و امحای آنها مشخص شده است.
کد خبر: ۷۸۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 05 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  شهریار داری پور در کارگاه آموزشی قوانین و مقررات پسماند که با حضور دستگاههای اجرایی و سمن های محیط زیست در دادگستری استان برگزار شد، افزود: در این پروژه، سند جامع مدیریت پسماند پالایشگاه تعریف شد و در همین راستا اغلب طرح های پیشنهادی پروژه از جمله تفکیک زباله از مبدا، ایستگاه تفکیک و جمع آوری پسماند فرآیندی، جایگاه نگهداری موقت پسماند صنعتی و ویژه ، سکوی تفکیک پسماندها اجرا و به بهره برداری رسیدند. که در نتیجه این اقدامات گامی مهم برای صیانت از محیط زیست برداشته شده است.


در این کارگاه آموزشی سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست، معاون قضایی و منابع انسانی دادگستری استان و معاون دادستان استان در خصوص قوانین و مقررات مدیریت پسماند سخنرانی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار