روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام:
روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی استان ایلام جهت خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۷۸۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 05 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس زیدی، روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام، گفت: پرسنل فوریت‌های پزشکی اربعین حسینی در استان ایلام آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.

وی افزود: خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی یک ارزش است و افتخار دانشگاه علوم‌پزشکی ایلام این است که به نمایندگی از وزارت بهداشت به زائران سراسر کشور خدمت می‌کند.

 روابط عمومی فوریت‌های پزشکی استان ایلام ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران اربعین حسینی، ۹۰ پایگاه ثابت و موقت، ۱۵۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ اتوبوس آمبولانس، ۱۰ موتولانس و یک خودروی ارتباطات سیار در طول محورهای مواصلاتی مرز و پایانه مرزی بین‌المللی مهران در ایام اربعین مستقر می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین با پیگیری و هماهنگی، ۸ فروند بالگرد اورژانس(۳ فروند متعلق به اورژانس ۱۱۵ و ۵ فروند هوانیروز) در مرز مهران مستقر می‌شود.

زیدی در ادامه از تصادف زائران ایرانی در خاک عراق خبر داد و گفت: در این حادثه شش نفر مصدوم و یک نفر فوت شد که از طریق مرز مهران تحویل فوریت‌های پزشکی مستقر در پایانه مرزی داده شد سپس جهت مداوا به بیمارستان امام خمینی(ره) شهر ایلام منتقل شدند./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار