اما این روزها شیعه رفتن استاندار از کوره سیاسیون همراه دولت بلند شده است ،چرا که اینان با طرح یک شایعه بی اساس چنین نشر نموده اند که براساس برخی تصمیمات بزودی قاسم سلیمانی دشتکی بایستی ردای استانداری را واگذاشته وغزل خداحافظی ار بخواند !درست مثل همان طرح ریزی های سابق که هرگز به نتیجه دلخواه شایعه سازان منجر نشد.
کد خبر: ۷۸۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ 05 October 2019

تابناک ایلام ::از روزی که قاسم سلیمانی دشتکی سکان استانداری ایلام در را در دست گرفت ،بخش عظیمی از انرژی ووقت تعداد ناچیزی از فعالین رسانه ای و سیاسی بر روی این موضوع تلف شدو آن موضوع چیزی نبود جز شایعه " رفتن استاندار ایلام " که هر از گاهی به شیوه ای متفاوت سرباز می کند.

این اقلیت به جای تمرکز بر مسایل ومشکلات استان وارایه راهکارهای منطقی و کمک به تیم مدیریت استان در راستای شناساندن نقاط کور وموانع پیشرفت وتوسعه و همچنین همپوشانی در راستای ایجاد امید وشعف در بین توده های مردم ،هر از گاهی بهانه ای  واهی را جستجو نموده وبراساس آن شایعه رفتن خیالی استاندار ایلام را به بحث گذاشته اند.

یکبار موضوع در شمول قرار گرفتن قانون منع بکارگیری بازنشستگان را محور قرار داده وماهها با تحلیل وتفسیرهای گوناگون ،خود گز می کردند ،می دریدند ومی دوختند ،اما ماهها به همین منول گذشت و خبری از رفتن ایشان نشد . باردیگر عبور از سن بازنشتگی را برجسته نموده وحتی برای رفتن وی تعیین زمان نمودن ،اما باز خبری نشد ،جالب اینکه واکنش استاندار در همه این موضوعات یک جمله بود " من جایی نمیرم"

اما این روزها شایعه رفتن استاندار از کوره سیاسیون همراه دولت بلند شده است ،چرا که اینان با طرح یک شایعه بی اساس اما هدفمندچنین نشر نموده اند که براساس برخی تصمیماتسیاسی !بایستی قاسم سلیمانی دشتکی بزودی ردای استانداری را واگذاشته وغزل خداحافظی را بخواند !درست مثل همان طرح ریزی های سابق که هرگز به نتیجه دلخواه شایعه سازان منجر نشد.

امروز قاسم سلیمانی دشتکی دردیدار با حمعی از اصحاب رسانه استان ،باردیگر به سان همان شیوه های پیشین این شایعه را نیز رد نمود وگفت : فعلا جایی نمیرم!

استاندار ایلام با اشاره به شایعه جدید در خصوص رفتن وی از استانداری ایلام ،آب پاکی را اینگونه بر روی دستان شایعه سازان ریخت : پیشنهاداتی در خصوص پذیرش استانداری استانهای بزرگ ارایه شد اما من نپذیرفتم.

وی گفت : بنا دارم با ادامه ماموریتم دراستان ایلام ،برخی طرح ها وکارهای آغاز شده رابه سرانجام برسانم ،برهمین اساس فعلا در استان ایلام ماندنی هستم.

برهمین اساس باید گفت با این موضع گیری استاندار ایلام ،تیر شایعه سازان اخیر که اتفاقا با طرح این شایعه دنبال گل آلود نمودن آب بمنظور صید شاه ماهی بوده و دوستی ونزدیکی بین ارکان قدرت دراستان را با منافع خود در تضاد وتباین می بینند ،به سنگ خورد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار