فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: سپاه امسال با تمام توان در حوزه های مختلف از جمله امنیتی، رفاهی، خدماتی، پزشکی و ... به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.
کد خبر: ۷۸۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ 06 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار جمال شاکرمی  اظهار داشت: این حرکت معنوی دارای ابعاد مختلفی برای حراست از ارزش های اسلامی است که دشمنان نمی توانند شاهد تداوم این اتحاد و همدلی باشند.

وی ادامه داد: سپاه امسال با تمام توان در حوزه های مختلف از جمله امنیتی، رفاهی، خدماتی، پزشکی و ... به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام افزود: با توجه به حضور پر شور و استقبال عاشقان ابا عبدالله (ع) برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین، زائران حتما به اطلاعیه های رسمی توجه کنند و با مدارک کامل و قانونی به سوی مرزهای خروجی رهسپار شوند، چرا که بدون شک از خروج افرادی که مدارک قانونی ندارند ممانعت به عمل می آید.

سردار شاکرمی یادآور شد: افرادی که دارای مدارک قانونی هستند بدون هیچ مشکلی در کوتاه ترین زمان از مرز خارج و به کشور عراق وارد می شوند.

وی از آغاز به کار رسمی قرارگاه اربعین در مرز بین المللی مهران خبر داد و گفت: این قرارگاه امروز صبح با رمز یا "حسین (ع) رسما کار خود را شروع کرده است./م

برچسب ها: زوار ، خدمت رسانی ، سپاه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار