مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی دو میلیون و پانصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زائران در مرز مهران توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۵۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 06 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام اظهار کرد: مهمترین اقدامات شرکت آب منطقه‌ای ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین احداث یک‌باب سوله جهت دپوی آب‌معدنی و توزیع در بین زوار در پایانه مرزی مهران است.

وی افزود: همچنین در ایام اربعین یک‌دستگاه یخ‌ساز با ظرفیت تولید ۱۰۰ قالب یخ در شبانه‌روز در مرز مهران شروع به تولید کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام تصریح کرد: برنامه‌ریزی و تامین آب‌معدنی با کمک شرکت مدیریت منابع آب و شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور است و طبق برنامه‌ریزیهای به‌عمل آمده، در ایام اربعین سال‌جاری قریب به دو میلیون و پانصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زائران توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ایام اربعین ایستگاه آب در محل پایانه و در مسیر رفت و برگشت زوار در مرز مهران جهت توزیع ایجاد شده است.

پوراحمد عنوان کرد: ۱۵ دستگاه خودرو سبک جهت حمل آب و یخ به محل پایانه( از محل دپو تا محل توزیع) اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: در سال گذشته هم این شرکت یک میلیون و هشتصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زوار و عاشقان امام حسین(ع) توزیع کرده است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار