رئیس بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام ؛
رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام گفت: بارزسی فنی ضامن افزایش ضریب اطمینان عملکرد تجهیزات در راستای تولید پایدار است و دستیابی به این مهم بدون داشتن یک برنامه مدون و جامع بازرسی فنی، میسر نمی شود.
کد خبر: ۷۸۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰ 06 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ بهزاد پرچم پور اظهار داشت : بازرسی فنی پالایشگاه گاز ایلام با داشتن برنامه مدون و جامع و اجرای بخش مهم آن در بازه تعمیرات اساسی سال جاری موفق به انجام 5 هزار نفر ساعت فعالیت بازرسی فنی در چهار بخش اصلی شامل بازرسی مکانیک، جوشکاری، خوردگی، برق و ابزار دقیق شده است .

وی اظهار داشت: بازرسی داخلی و صدور دستورالعمل تعمیراتی و نظارت بر انجام بیش از 75 تجهیزات ثابت، صدور دستورالعمل جوشکاری و نظارت بر اجرای بیش از 2275 اینچ جوش و صدور دستورالعمل تنش زدایی و نظارت بر اجرای 1419 اینچ جوش، تنها بخشی از اقدامات انجام شده این حوزه در تعمیرات اساسی سال جاری بوده است.

وی از صدور دستور العمل جوشکاری بیش از 488 اینچ جوش برای جوش های معیوب خبر داد و تصریح کرد: انجام بیش از 2928 اینچ جوش تست رادیو گرافی، انجام 634 اینچ جوش تست مایعات نافذ و نظارت بر تست و کالیبراسیون و صدور گواهینامه برای 99 شیر اطمینان از دیگر اقدامات در تعمیرات اساسی امسال بوده است.

رئیس بازرسی فنی شرکت پالایش گاز ایلام از صدور دستورالعمل رنگ آمیزی و نظارت بر اجرای بیش از 10 تجهیز خبر داد و گفت: بازرسی از 19 مورد خرید کالای تعمیرات اساسی، ضخامت سنجی برای بیش از 50 مورد تجهیز ثابت و پایپینگ و صدور دستور العمل تعمیراتی در موارد کاهش ضخامت از اقدامات شاخص بازرسی فنی در تعمیرات امسال بوده است.

مهندس پرچم پور افزود: انجام بازرسی و نظارت بر تست بیش از 26 عدد UPSهای ناحیه فرآیندی و مخازن، تست 15 مدار P.D (تست تخلیه ی جزئی) بر روی سر کابلهای قدرت، تست تانژانت دلتای 38 عدد ترانس قدرت و تست 120 عدد از ترموولهای مسیر گاز ترش ناحیه فرآیندی از دیگر اقدامات این حوزه در تعمیرات اساسی سال جاری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار