مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام
مدیر عامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت:با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت خوشبختانه اوایل صبح امروز کوهنوردان مفقود شده پیدا و به مرکز استان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۸۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵ 07 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، حسین عارفی از پیدا شدن کوهنوردان مفقود در دره ویژ درون خبر داد و گفت: برابر اطلاعات موثق دریافتی تیم کوهنوردی ۱۲ نفره که در دره ویژه درون مفقود شده بودند اوایل صبح امروز پیدا شدند.

عارفی بیان کرد: تیم های امدادی هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت پس از اعلام مفقود شدن این عزیزان که با مشکل ارتباطی مواجه بودن با حضور در منطقه از هر دو ناحیه دره ویژ درون به جستجو در منطقه پرداخته و خوشبخانه مفقود شدگان هیچ گونه مشکلی نداشته و همگی در سلامت کامل بودند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از نجاتگران سخت کوش این جمعیت و سایر گروهای مرتبط که با حضور در منطقه عملیات جستجو و نجات طاقت فرسایی را متحمل شدند و همچنین اهتمام ویژه مدیریت محترم بحران استان، امور آب ، صدا و سیما و اصحاب رسانه که با جدیت تمام پیگیر سرنوشت تیم مفقودی در دره مذکور بودند، عنوان کرد: با توجه به نزدیکی به فصل بارش گروهای کوهنورد و طبیعت دوستان حتی المقدور از ورود به این دره خودداری نمایند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار