رئیس پلیس راه ایلام
رئیس پلیس راه ایلام از وقوع یک تصادف مرگبار در محور ایلام -قلاجه خبر داد و گفت: در این حادثه دلخراش ۳ نفر کشته و ۲ نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۸۶۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ 08 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر خروج یک دستگاه خودروی پراید از جاده در محور قلاجه به ایلام، کارشناسان پلیس راه بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد ، یک دستگاه خودروی پراید به علت خستگی و خواب آلودگی و عدم توانایی در وسیله نقلیه راننده آن، از جاده خارج و موجبات کشته شدن  ۳ نفر و زخمی شدن ۲ نفر دیگر را فراهم کرده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی توسط یگان های امدادی به مراکز درمانی و متوفیان این حادثه نیز به پزشکی قانونی منتقل شدند.

سرهنگ همتی زاده با بیان این که این خودرو متعلق به زائران اربعین حسینی بوده است، گفت: زائران  برای تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام با توجه به کوهستانی و پر پیچ و خم بودن حتماً بایستی با سرعت مطمئنه و استراحت کافی حرکت کرده و از انجام حرکات حادثه‌ساز در طول مسیر خودداری کنند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار