بدنبال انتشار خبر" عطش سوزناک دانش آموزان ایلامی همچنان در زیر خاکستر کویر کلاس های خالی از معلم" ،روابط عمومی اداره کل آموزش وپرروش استان ایلام با ارسال جوابیه ای خواستار انتشار آن در این رسانه شد.
کد خبر: ۷۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ 09 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ بنا به اعلام روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایلام و در پاسخ به خبری با عنوان " عطش سوزناک دانش آموزان ایلامی همچنان در زیر خاکستر کویر کلاس های خالی از معلم" جهت تنویر افکار عمومی اعلام می دارد: 

ساماندهی نیروی انسانی یکی از مهمترین مواردی است که هر شهرستان و منطقه باید در اجرای درست آن اهتمام ویژه داشته باشند که البته همکاران شهرستان ایلام هم تمام تلاش خود را جهت اجرای درست آن بکار بسته و می بندند.

چندسالی است شهرستان ایلام به جهت تراکم جمعیت دانش آموزی بالا و حجم بازنشستگان آن با کمبود نیروی انسانی روبروست که البته این کمبود با استفاده از نیروهای آموزگار انتقال آمده از سایر شهرستان ها و مناطق، نیروهای بازنشسته ( در هنگام ضرورت )، پذیرفتن انتقال نیروهای مقطع متوسطه ( در صورت مازاد بودن ) به شرط تدریس در مقطع ابتدایی و پوشش کلاس ها توسط معاونین و مدیران مدارس( بصورت موقت و در صورت ضرورت) این مشکلات را تعدیل شده است و اکنون به یاری خدا هیچ کلاس بدون معلمی وجود ندارد.

لطف خدا و برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت ها عموم کلاس های درس دارای آموزگار و دبیر بوده و هیچ مشکل قابل توجهی دیده نمی شود. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار