جناب آقای هاشمی نمی‌دانم کفاره قسم های جلاله به تاراج رفته شما در محضر امام زاده میرسالار را پرداخت نموده اید یانه اما من فکر می کنم که مورد غضب امام زاده قرار گرفته ایم اگر اینگونه نبود ...
کد خبر: ۷۸۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲ 11 October 2019
مطلبی که در ادامه آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
جناب آقای هاشمی
 
ما مورد غضب امامزاده میرسالار قرار گرفته ایم

نماینده مردم شریف کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده درمجلس شورای اسلامی

باسلام و آرزوی عاقبت بخیری

بدون مقدمه و اطاله‌ی کلام اگر بخواهیم مروری بر چهار سال پیش داشته باشیم که نام امیرکبیر و یا سردار سازندگی بر خود نهاده بودید متوجه می‌شویم که انسان ها بدون مطالعه و شناختِ القاب ، عناوین و بزرگان مملکت خویش ، چه کلماتی را سبک شمرده اند.
به یاد دارم که در چهار سال پیش سلام و آماده باش های شما به توربین ها ، کارخانه ها ، پالایشگاه‌ها و پتروشیمی ها چنان در گوش مردم کهگیلویه بزرگ طنین انداز شده بود که در بین مردم این گمان می رفت که مبادا در میان دود کارخانه های وعده داده شده حضرتعالی خفه شوند !
جناب آقای هاشمی نمی‌دانم کفاره قسم های جلاله به تاراج رفته شما در محضر امام زاده میرسالار را پرداخت نموده اید یانه اما من فکر می کنم که مورد غضب امام زاده قرار گرفته ایم اگر اینگونه نبود چرا هفته دولت تنها پاپیونی که در شهرستان کهگیلویه به دم قیچی مسئولین رفته است روکش آسفالت خیابان و کوچه ای در این شهرستان بوده است که این خود از وظایف ابتدایی شهرداری است .
نماینده‌ی مردم شریف کهگیلویه بزرگ براستی کدام طرح یا برنامه را به مجلس ارائه کردید ؟ چه گره‌ای از مشکلات مردم و موکلین خود باز کرده اید ؟ نمیدانم به طرح شفافیت آرای نمایندگان مجلس چه رایی داده اید و یا در حمایت از حقوق زنان و کودکان و جوانان محروم این سرزمین چه قدمی برداشته اید؟
نمی‌دانم اموال شخصی خود را چند صد میلیارد یا چند صد هزار تومان اعلام کرده اید اما امیدوارم در این خصوص صداقت به خرج داده باشید نه آنگونه که با مردم هستید . اصلا نمیدانم برای مقابله با فساد در مجلس چکاری انجام داده اید؟ اما پیشنهاد بنده به حضرتعالی این است که طرح یا قانونی را به مجلس ارائه دهید که باعث توزیع برابر عدالت اجتماعی برای تمامی مردم ایران باشد تا جلوی بی عدالتی های به وجود آمده مثل میلیاردر شدن یک سرباز به واسطه رانت در حین خدمتش یا کسب مال نامشروع توسط یک شاطر نانوایی به واسطه نسبت فامیلی‌اش را بگیرد و یا قانونی را تصویب کنید که یک کاندیدای مجلس نتواند برای انتخابات میلیاردها تومان در یک شهرستان با بافت قومی و عشیره ای که هنوز فاقد راههای ارتباطی مناسبی هستند هزینه کند !
جناب آقای سردار هاشمی ، جدیدا در مصاحبه ای خود را اصولگرایی اصلاح طلب نامیدید ، همانگونه که در شرکت خاتم الانبیا خود را سردار و در موقع انتخابات خود را مهندس نامیده بودید !!!
همگان نیک می دانیم که پیروزی پر حرف و حدیث شما در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و کسب اکثریت آراء مردم نه از باب خط و مشی سیاسی و پایگاه اجتماعی شما بلکه کاملا خارج از دایره ی سیاسی خاصی بود که خود را بدان نسبت می‌دهید که این نیز داستانی خواندنی دارد .
پر واضح است عملکرد و کارنامه ی شما در تمامی این سالها خود به نوعی است که این روزها هم قطاران شما در دایره ی اصولگرایی نیز بخاطر عدم صداقت در گفتار از شما اعلام برائت جسته اند .
و اما تلخ تر از هرچیز سبک زندگی اشرافی و میزان دارایی هایی است که هرگز برای هیچکس روشن و مشخص نشده است دقیقا از کدام منابع و با کدام اصول قانونی بدست آمده اند .
گواه این مدعا در مخالفت شما در مجلس با تمام طرح هایی ست که خواهان شفافیت مالی نمایندگان مجلس شده اند .
در پایان برای شما آرزوی سلامتی از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم.

آرمان دارش
فعال دانشجویی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Norway
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
آقای دارش من یه توصیه دارم به شما! اگه گفتید چیه؟
تو کامنت بعدی بهت می گم!!
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
نان به نرخ روز می خوریدکیست که شما را نشناسد دارش
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
توصیه من به شما اینه که دیگه ننویسی !
کلا نوشته ات نشون می ده که اصلا چیزی بارت نیست!
حداقل نگو دانشجو هستی، آخه هیچ چیز به درد بخوری ننوشتی
آقا ننویس! ننویسی می گن لالی!
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
خخخخخخ
فعال دانشجویی
آخه عدل هاشمی قسم خورده تو مورد غضب واقع شدی ؟ آی کیو؟!
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
احسنت بر این قلم
النقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۰
احسن وبارک اله که حق راگفتی...............خیلی زیبا نوشتی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار