فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: ۹۰ درصد ظرفیت پارکینگ اربعین شهر مهران که گنجایش ۱۲۰ هزار خودرو را دارد تکمیل شده است.
کد خبر: ۷۸۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ 13 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ رضا همتی‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: همچنین ظرفیت پارکینگ‌های داخل شهر مهران به صورت کامل پر شده و مسیر ورودی به شهر مهران نیز مسدود است.

وی افزود: بین ۱۰ تا ۲۰ درصد پارکینگ‌های خصوصی اطراف شهر مهران ظرفیت پذیرش خودرو زائران را دارند و زائرانی که ماشین خود را در پارکینگ شهرداری ایلام پارک نکرده‌اند به توقفگاه‌های خصوصی اطراف شهر مهران مراجعه کنند.

رئیس پلیس راه ایلام یادآور شد: زائران هنگام ورود به استان می‌توانند خودروهای خود را در پارکینگ شهرداری ایلام در کنار فرودگاه شهدای ایلام پارک کنند.

وی تاکید کرد: این پارکینگ ظرفیت پذیرش ۱۵ هزار خودرو را دارد و شهرداری ایلام نیز با استقرار اتوبوس‌هایی در این پارکنیگ زائرانی که ماشین خود را در این توقفگاه پارک می‌کنند به سمت مهران انتقال می‌دهد.

وی در مورد وضعیت جاده ها نیز توضیح داد: هم اکنون تردد در راه‌های مواصلاتی استان ایلام منتهی به مرز مهران روان اما پرحجم و عبور خودروها در جاده‌های اصلی استان بدون مشکل در حال انجام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار