همزمان با سراسر کشور بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته مفاهیم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر لاله ماژین، مدیریت درمان تامین اجتماعی و سهیلا ملکشاهی، مدیرکل تامین اجتماعی برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۸۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام  گفت:  این مسابقات  مفاهیم با حضور بیش از40 نفر از کارکنان تامین اجتماعی ایلام  که اعلام آمادگی و نام نویسی کرده بودند مرحله مقدماتی آن  برگزار گردید .

لاله ماژین افزود : مسابقات رشته های ترتیل، حفظ و قرائت ویژه کارکنان تامین اجتماعی نیز در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.

وی بیان داشت  : قرآن‌کریم، کتاب هدایت انسان هاست و توجه و انس با قرآن همیشه باعث آرامش و تزکیه نفس می شود که همانا قرائت و خواندن قرآن انسان ها را به قله‌های معنویت و انسانیت می رساند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان نیز عنوان داشت: امیدوارم همیشه و در همه روزهای سال مخصوصا در خدمت به ارباب رجوع و تکریم آنها  بتوانیم در سایه وبا محوریت قرآن مجید و تمسک و توسل به مفاهیم آن پیش رویم و آن را چراغ راه خود گردانیم.

 سهیلا ملکشاهی افزود :خاطرنشان می سازد، مرحله نهایی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن‌ کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم، با حضور نفرات برگزیده استان‌ها با میزبانی استان خراسان رضوی، شهر مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی‌الرضا(علیه السلام) در تاریخ های بیستم و بیست و یکم آذرماه سال 98 برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد : هرساله مسابقات سراسری قرآن مجید برای کارکنان تامین اجتماعی برگزار می شود  و همه ما از جمله داوران وهمه کسانی که در این مسابقات شرکت و حضور دارند، چه بهتر است که فعالیت قرآنی را محدود به این مسابقات نکرده و همیشه و در هر لحظه فعالیت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی خود را با قرآن عجین نمائیم .

ملکشاهی ادامه داد: تا در سایه الطاف الهی و توجهات امام عصر (عج) بتوانیم روزبه‌روز شاهد توسعه و ارتقای جایگاه قرآنی در تمام سطوح زندگی خود باشیم .

بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی در ایلام برگزار شد
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار