فرماندار شهرستان چرداول گفت: ۷۰ درصد تردد زائران عتبات عالیات در این شهرستان از سه مسیر حمیل - شباب، پل سیمره - شباب و چهار مله آسمان آباد - ایلام انجام می گیرد.
کد خبر: ۷۸۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۴ 14 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛  مراد یگانه  در جلسه مشترک شورای اداری و فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: هیچ تجمعی در دنیا به بزرگی و عظمت اربعین نیست و این بزرگی و نمایش همبستگی باعث بهت و حیرت جهانیان شده و هرسال این حادثه عظیم باشکوه تر از سال قبل در حال برگزاری است.

وی افزود: اربعین و امام حسین علیه السلام به استان ایلام اعتبار و آبرو داده و کارهای در راستای توسعه زیر ساخت های استان به یمن همین اربعین صورت گرفته و این روند ادامه دارد.

فرماندار چرداول یادآور شد: برای استقبال و پذیرایی از زائران عتبات عالیات از چند ماه گذشته جلسات شهرستان چرداول برگزار و با ورود اولین کاروان کربلا مردم و دستگاه های اجرایی در حالت آماده خدمت رسانی قرار گرفتند و در این راستا چهار موکب مردمی در مسیر تردد زائرین برقرار شد که روزانه ۴ هزار پرس غذا در سه وعده توزیع می کنند.

یگانه ادامه داد: در حال حاضر تمام دستگاه های امنیتی، نظامی و انتظامی،درمانی و امدادی ، دستگاه های خدماتی و اورژانس در حالت آماده باش کامل هستند و تا پایان خروج تمام زائران به خدمت رسانی خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: ۷۰ درصد تردد زائرین عتبات عالیات از مسیر شهرستان چرداول از ۳ مسیر حمیل- شباب، پل سیمره- شباب و چهار مله آسمان آباد به ایلام صورت می پذیرد و در این راستا ۹ ایستگاه انتظامی و ۳ ایستگاه هلال احمر برای تامین امنیت و موارد امدادی استقرار یافته است.

استقرار موکب سرابله برای بازگشت کامل زائران، مراسم اربعین حسینی،آماده باش همه عوامل ستاد اربعین تا خروج تمام زائران از استان، تامین سوخت و پول باجه های خودپرداز بانک ها برای زائران از دیگر مواردی بود که فرماندار شهرستان چرداول بر آن ها تاکید کرد./م
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار