رئیس پلیس راهور ناجا ؛
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به بکارگیری ۹ هزار دستگاه اتوبوس در ایام اربعین امسال گفت: شش هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای پلیس راه و راهور ناجا در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر شده‌اند.
کد خبر: ۷۸۸۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۰ 16 October 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سردار سید کمال هادیانفر با بیان اینکه تا ۳۰ مهرماه تمامی همکاران پلیس مستقر در مرزهای چهارگانه در ماموریت خود باقی هستند، افزود: تا الان بیش از یک میلیون و ۶۵۰ هزار زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته‌اند.

 این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در ایام اربعین امسال از ۹۰۰ دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل زائران استفاده شده، تصریح کرد: ۶ هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس راهور در مرزهای ۴ گانه کشور مستقر هستند.

 وی ادامه داد: بیش از ۲۲ درصد از حوادث جاده‌ای مربوط به عابران پیاده است.

 سردار هادیانفر با بیان اینکه کاهش ۱۷ درصدی تصادفات جاده ای نسبت به مدت مشابه  سال گذشته را شاهدیم، گفت: کاش ۱۹ درصدی تصادفات جرحی را نیز در این ایام را شاهد هستیم.

 رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که ۶۵ درصد از حوادث رانندگی مربوط به واژگونی است، افزود: رانندگان با استراحت و خواب کافی  رانندگی کنند .

و ی به سامانه سپهتن و کنترل نظارت ناوگان عمومی اشاره داشت و گفت: بیش از ۹ هزار دستگاه اتوبوس در این طرح بزرگ  بکارگیری شده است.

 وی در پایان به زائران توصیه کرد: با پرهیز از عجله و شتاب و استراحت کافی سفر خوب و امن را برای خود و خانواده فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار