فرمانده مرزبانی استان ایلام؛
فرمانده مرزبانی استان ایلام با بیان اینکه توصیه ما به زائران اربعین این است که مراقب اسناد و مدارک خود مانند گذرنامه باشند، گفت: حفاظت از گوشی تلفن همراه برای مقابله از سرقت اهمیت دارد.
کد خبر: ۷۸۸۹۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 16 October 2019

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ کیاست سپهری با اشاره به توصیه های پلیس برای زائران اربعین، تاکید کرد: یکی از مهمترین مواردی که زائران باید به آن عنایت داشته باشند، مقوله حفاظت از اسناد و مدارک به خصوص گذرنامه هایشان است چرا که در فقدان این مدارک ممکن است با مشکل روبرو شوند.

وی با بیان اینکه مراقبت از گوشی تلفن همراه برای جلوگیری از سرقت دیگر توصیه ما به زائران است، تاکید کرد: از زائرانی که هنوز در ایران هستند می خواهیم تا در سفرشان تعجیل و در همین روزها از مرز عبور کنند.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: زائرانی که در عراق زیارتشان را انجام داده اند نیز می بایست در بازگشت به کشور تعجیل کنند تا شاهد ازدحام بیش از حد در زمان بازگشت به خصوص در مرزهای ایران اسلامی نباشیم.

سپهری با بیان اینکه به واسطه تعامل ویژه ای که مرزبانی ایران و عراق دارند خوشبختانه امسال شاهد کوچکترین مشکلی در مرزها نبودیم، تاکید داشت: امسال ثانیه به ثانیه، تردد زائران بین دو کشور در مرز مهران برقرار بود و با خللی مواجه نشد و لذا امیدواریم با همکاری مردم در بارگشت نیز شاهد چنین وضعیتی باشیم./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار