همسر شاهزاده بریتانیا پیراهن و شلوار را به احترام فرهنگ پاکستان پوشید.
کد خبر: ۷۸۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰ 16 October 2019

"شاهزاده ویلیام" نوه ملکه بریتانیا و همسرش "کیت میدلتون" در "پیچیده‌ترین سفر" خود به پاکستان رفتند و مورد استقبال ویژه قرار گرفتند. پاکستان  برای حفاظت از این دو زوج سلطنتی سیستم امنیتی خود را ارتقا داده داست.

به گزارش تابناک ایلام، به نقل از خبرگزاری فرانسه، "کیت میدلتون" همسر شاهزاده بریتانیا پیراهن و شلوار سبز-آبی سنتی پاکستان را بر تن دارد و همسرش با کت شلوار مشکی در تصاویر دیده می‌شوند.

سفر عروس ملکه به پاکستان (+عکس)/ توجه رسانه ها به شلوار کیت مدیلتون

در این سفر شلوار زیر پیراهن بلند کیت میدلتون توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد.

اکسپرس در این باره نوشت: میدلتون پیراهن و شلوار را به احترام فرهنگ پاکستان بر تن کرده است.

در هند، پاکستان و برخی از کشورهای منطقه پوشش همزمان  پیراهن و شلوار به صورت سنتی مرسوم است.

این لباس توسط یکی از طراحان مورد علاقه مادر ویلیام (پرنسس دیانا) برای کیت میدلتون طراحی شده است.

شلوار زیر پیراهن همسر شاهزاده بریتانیا در پاکستان

به گزارش خبرگزاری فرانسه،  هواپیمای دولتی بریتانیا این زوج را در یک پایگاه نظامی کوچک در نزدیکی اسلام‌آباد فرود آورد. آنها پس از خروج از هواپیما  با تقدیم گل مورد استقبال "شاه محمود قریشی" وزیر خارجه پاکستان قرار گرفتند.

در حال حاضر سفر این زوج به پاکستان تحت تدابیر شدید امنیتی قرار دارد. اولین دیدار خانواده سلطنتی از پاکستان به سفر شاهزاده چارلز (پدر ویلیام) و همسرش در سال 2006 باز می‌گردد.

شلوار زیر پیراهن همسر شاهزاده بریتانیا در پاکستان

مقامات کاخ "کنزینگتون" سفر این زوج را از لحاظ لجستیکی و امنیتی  "پیچیده‌ترین" سفر آنها عنوان کردند. این کاخ محل اقامت شاهزاده ویلیام و خانواده اوست.

انتظار می‌رود این زوج با "عمران خان" نخست‌وزیر این کشور نیز ملاقات کنند. عمران خان از دوستان نزدیک مادر شاهزاده ویلیام یا "پرنسس دیانا" است که در سال 1997 در یک تصادف اتومبیل در پاریس کشته شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار