شهردار آبدانان ؛
‍ شهردار آبدانان از نظارت بیشتر بر ساخت و سازهای شهری در فصل پاییز خبر داد.
کد خبر: ۷۸۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 17 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شاپور هادی زاده در نشست هفتگی خود با مدیران شهرداری خواستار پیش بینی های لازم مدیریت بحران برای آغاز فصل بارشهای پاییزی شد و اظهار داشت: شهرداری ها تنها نهادهائی هستند که در زمان بحران همواره نقش موثری را برای شهروندان ایفا می کنند.

وی بر ضرورت آماده باش نیروهای شهرداری برای مقابله با بحران تاکید کرد و گفت :شناسائی نقاط حادثه خیز ، ایجاد منهولهای هدایت آبهای سطحی ، آماده سازی کلیه تجهیزات ستاد بحران ، خرید لوازم مورد نیاز و... از جمله برنامه هائیست که قبل از فصل بارندگی وبارشهای پاییزی می بایست اجرایی شوند.

شهردار آبدانان  با اعلام اینکه تمامی نقاط آبگیر در سطح شهر مشخص و شناسایی شده اند خاطرنشان کرد :باید تلاش نمود با ایجاد منهول های هدایت آب ، شن ریزی ، تسطیح و اصلاح شیب بندی کوچه ها و معابر ، بازگشائی پلها و اصلاح آنها ، لایروبی جویها مشکلات آن منطقه را رفع نمائیم .

منتخب شورای شهر آبدانان با اعلام اینکه آمادگی پیش از بحران می تواند خسارت ها را کاهش دهد افزودند یکی از مصائب ایجاد بحران ساخت و سازهای غیر قانونی و ریختن نخاله ها و مصالح در مسیلهاست وی نظارت بیشتر گشتهای شهرداری بر ساخت و سازهای شهری را خواستار شد و تصریح کرد: شهرداری به عنوان متولی ساخت و سازهای شهری باید در تمامی فصلها بخصوص‌ فصل بارندگیها بر تمامی موارد ساختمانی نظارت ویژه ای داشته باشد./م
آبدانان_ بهروز مردانی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار