استاندار ایلام گفت: حماسه بزرگ اربعین امسال افتخار بزرگی برای ایلام و نظام بود و مردم میزبان شایسته‌ای برای پذیرایی از زائران بودند که باید از این فرصت برای مطالبه‌گری نیازهای استان استفاده شود.
کد خبر: ۷۹۰۷۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶ 22 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه‌ریزی استان ایلام اظهار داشت: نقش مردم، رسانه‌ها، دستگاه‌های نظامی و امنیتی و موکب‌ها در پذیرایی از زوار بسیار پررنگ بود و ادارات استان هم تعطیل نشد.

وی افزود: مردم زاگرس‌نشین به میهمان نوازی شهره هستند و امسال در ایام اربعین ۹۸ بیش از چهار میلیون زائر اربعین میهمان مردم استان ایلام بودند که افتخار بسیار بزرگی است.

استاندار ایلام تاکید کرد: برخی اعتراض داشتند که چرا بودجه اربعین در سطح استان تقسیم نشد این بودجه تنها مخصوص اربعین است و در مسیرهای تردد زوار بخشی از آن هزینه شد.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: عظمت پذیرایی از زوار امام حسین(ع) امسال بسیار مشهود بود و با مدیریت مناسب، هماهنگی بیشتر و توسعه زیرساخت‌ها تردد زوار با وجود حجم زیاد به سهولت انجام گرفت.

وی اضافه کرد: سال ۹۶ با حجم یک میلیون و ۷۰۰ هزار تردد مشکلات بسیاری داشتیم و سال ۹۷ هم با وجود حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار زائر باز هم مشکلات فراوان بود ولی در سال ۹۸ بیش از ۴ میلیون زائر در مسیرهای منتهی به مهران تردد داشتند ولی هیچ یک از مشکلات سال گذشته مشاهده نشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار