معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به برگزاری اجلاس استانی نماز، گفت: در این برنامه از جدیدترین شیوه های جذب دانش آموزان به نماز تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰ 04 November 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام محسن کلانتری افزود: تا پایان آبان ماه جاری این اجلاس در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود.

وی تجلیل از خادمان نماز، تجلیل از جدیدترین شیوه های جذب دانش آموزان به نماز و ... را از مهمترین برنامه های این اجلاس عنوان کرد و یادآور شد: اجلاس استانی نماز نیز اواخر آبان ماه در مرکز استان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در اجلاس استانی نماز که فراخوان آن به مدارس اعلام شده است علاوه بر تجلیل از خادمان نماز، از آثار هنری برتر دانش آموزان و فرهنگیان با موضوع نماز نیز تجلیل خواهد شد.

نواختن زنگ نماز در مدارس اجباری ولی حضور دانش آموزان اختیاری است

وی همچنین به نواختن زنگ نماز در مدارس اشاره کرد و گفت: بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش زنگ نماز ظهر و عصر به همراه پخش اذان باید در تمامی مدارس استان نواخته شود.

وی ادامه داد: در این زمینه به تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی استان ابلاغ شده است تا زنگ نماز در مدارس را به صدا در بیاورند ولی اولیا مدارس تنها وظیفه دعوت داشته و حق اجبار دانش آموزان برای اقامه نماز در مدارس را ندارند.

۱۰۰ هزار دانش آموز در استان ایلام در مقاطع مختلف به تحصیل اشتغال دارند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار