رئیس گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی ایلام:
رئیس گروه برنامه ریزی و سرمایه گذاری میراث فرهنگی ایلام از صدور ۱۸ موافقت اصولی طرح های گردشگری در شش ماهه نخست سال ۹۸ در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 04 November 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نورالهی اظهار داشت: در راستای تقویت زیرساختهای گردشگری و توجه ویژه به پتانسیل های موجود در سطح استان ایلام و همچنین ایجاد اشتغال پایدار، در شش ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۸ موافقت اصولی طرح های گردشگری با حجم سرمایه گذاری ۵۵۰ میلیارد ریال صادر شده است.

وی بیان کرد: این تعداد موافقت اصولی برای احداث طرح‌های گردشگری در قالب مجتمع‎های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی‎تفریحی، سفره‎خانه سنتی، رستوران سنتی و … در سطح استان صادر شده است که پیش‎بینی می‌شود با اجرای این طرح‎ها برای ۳۳۵ نفر در استان شغل ایجاد شود.

نورالهی گفت: با توجه به رویکرد اداره‎ کل میراث فرهنگی استان در توسعه پایدار گردشگری، راه‌اندازی تأسیسات گردشگری با هدف تقویت زیرساخت‌‎های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغالزایی، احیاء فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌‎های تاریخی و طبیعی کمتر شناخته شده همواره از اولویت‌‎های این اداره‎کل به شمار می‌رود.

وی ادامه داد : گردشگری با ویژگی‌های خاص خود، صنعتی پویا با آینده‌ای روشن تلقی می‌شود، سرمایه‌گذاری در این صنعت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما در راستای توسعه زیرساخت‌های بخش گردشگری در استان آماده همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار